به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در حال سپری کردن یکی از سخت‌ترین روزهای دوران ورزشی‌اش است. به ثمر رساندن تنها یک گل در لالیگا به یک موضوع آزار دهنده برای مهاجم رئال مادرید تبدیل شد. چهره ستاره پرتغالی پس از گل سوم رئال مادرید برابر لاس پالماس که با پاس گل او بود گویای همه چیز بود. او چرخید و به هیچ چیز نگاه نکرد و حتی یک لبخند نیز روی صورتش دیده نمی‌شد.

این نخستین بار نیست که رونالدو هنگام پیروزی تیمش چنین قیافه‌ای به خود می‌گیرد اما این بار به خاطر مسائل حاشیه‌ای یا هو شدن نبود بلکه به این خاطر بود که نمی‌تواند در لالیگا گلزنی کند.

رونالدو ۴۸ ضربه پس از آخرین گلش زده اما نتوانسته دروازه‌ حریفان را باز کند. این‌ در حالی است که در هشت فصل گذشته به میانگین ۶.۴۳ شوت نیاز داشت تا گلزنی کند. در سه دوره گذشته رونالدو در فصل ۱۵ – ۲۰۱۴ بهترین عملکرد را داشت و توانست ۱۸ گل را در حالی به ثمر برساند که به میانگین ۴.۶۸ شوت نیاز داشت.

ناکامی مهاجم پرتغالی در گلزنی تیم مادرید را نگران کرده است و دوربین‌های شبکه بین ‌اسپورت نشان دادند که در بین دو نیمه و در تونل، تعداد زیادی از بازیکنان به تشویق ستاره تیم خود پرداختند. کیکو کاسیا به او گفت‌: به پیش کریس!

وایخو نیز به او توصیه کرد و گفت‌: ضرباتت درون دروازه‌ جای خواهد گرفت. ما آن‌جا هستیم ... به گل تبدیل خواهد شد ... به گل دست پیدا خواهی کرد ... صبور باش.

صبر منطقی است اما اکنون هفت بازی است که رونالدو گلی به ثمر نرسانده است. ناامیدی رونالدو از گلزنی باعث شده او اشتباهات زیادی کند. او برابر تیم جزایر قناری پنج بار در موقعیت آفساید قرار گرفت، یعنی تقریبا نیمی از آمارش در لالیگا (۱۱ موقعیت آفساید).

ستاره پرتغالی قرار نیست تیم‌ ‌ملی کشورش را در دو دیدار دوستانه برابر عربستان و آمریکا همراهی کند و برای گلزنی باید دو هفته‌ دیگر صبر کند. بازیکن مادرید برای گلزنی در بازی آینده انگیزه لازم را دارد چون می‌تواند در نخستین حضورش در واندا متروپولیتانو گلزنی کند. آمار کریستیانو رونالدو در ویسنته کالدرون خوب بود و امکان دارد در ورزشگاه جدید اتلتیکومادرید نیز این اتفاق بیفتد. رونالدو باید تا ۲۷ آبان ماه برای گلزنی در داربی مادرید صبر کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.