به گزارش میزان،سردار محمد قنبری گفت: روز ۲۲ مهر ماه  در پی وقوع قتل پنج تن و مجروح شدن یک نفر از کشاورزان در روستای "دهنو میلک" شهرستان "هیرمند" که شبانه در زمین‌های کشاورزی خود مشغول آبیاری بودند، کارآگاهان پلیس تحقیقات وسیعی را برای شناسایی عاملان این جنایت هولناک انجام دادند.

وی افزود: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی در نتیجه رصد‌های مداوم اطلاعاتی از بازگشت عاملان این جنایت هولناک به صورت مخفیانه به شهرستان زابل با خبر شده و سرانجام با همکاری بسیار خوب دادسرای شهرستان هیرمند به ویژه بازپرس آن دادسرا در محور مواصلاتی میل نادر، ۵ نفر از عاملان جنایت را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به اقدام مجرمانه خود به علت اختلافات شخصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از همکاری خوب و موثر دادسرای شهرستان هیرمند با اشاره به تحویل عاملان جنایت به مقام قضائی به منظور سیر مراحل قانونی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی نظم جامعه را به هم زنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.