به گزارش میزان، آندره‌آ پیرلو که عناوین قهرمانی همچون دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی و ۶ عنوان قهرمانی در سری A ایتالیا در کارنامه‌اش با پیراهن تیم‌های باشگاهی اینتر، یوونتوس و میلان وتیم ملی فوتبال ایتالیا دارد، با پیراهن تیم نیویورک‌سیتی آمریکابه دوران حرفه‌ای خود پایان داد.

هافبک پیشین تیم ملی ایتالیا پس از بازی با کلمبوس کرو در لیگMLS با انتشار پیامی در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: آخرین بازی در MLS. دوران حرفه‌ای من در نیویورک‌سیتی به پایان رسید و مایلم چند کلمه‌ای را بگویم. مایلم از تمامی کسانی که در این مدت در این شهر فوق‌العاده نسبت به من لطف داشتند و از من حمایت کردند، تشکر کنم. از حمایت بی‌نظیر شما متشکرم. از کادرفنی و افراد پشت‌صحنه و هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. نه‌تنها دوران حرفه‌ای من در نیویورک‌سیتی به پایان رسید، بلکه سفر من به عنوان بازیکن فوتبال نیز پایان یافت.

وی که به موتزارت فوتبال ایتالیا مشهور است، ادامه داد: به همین خاطر مایلم از این فرصت استفاده و از خانواده‌ام و فرزندام بابت حمایت و عشقی که همیشه به من ورزیدند، از تیم‌هایی که افتخار بازی برای ‌آنها را داشتم، از بازیکنانی که مفتخر به بازی در کنارشان بوده‌ام، از تمامی کسانی که باعث شدند چنین دوران حرفه‌ای برایم رقم بخورد و از تمامی هوادارانی که از سراسر جهان همیشه از من حمایت کرده‌اند، تشکر کنم. شما همیشه در قلب من جای دارید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.