به گزارش بانک ورزش، علی‌اکبر طاهری در مجموع مدیر خوبی بود که توانست بعد از سال‌ها پرسپولیس را به ساحل آرامش برساند و روی همین حساب از اغلب هواداران نمره قبولی گرفته است.

نادیده گرفتن خدمات او به پرسپولیس هم طبعا منصفانه نیست، اما این باشگاه همین حالا با تمام وجود گرفتار بحرانی است که از صفر تا صد آن در دوران مدیریت خود آقای طاهری ایجاد شد. ماجرای شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه از پرسپولیس و مهدی طارمی که به محرومیت همزمان باشگاه و بازیکن ایرانی انجامید، در حال حاضر بزرگترین مشکل پیش روی پرسپولیس است.

نطفه این دردسر در دوران مدیریت خود طاهری بسته شد و حالا عجیب است که او به همین راحتی پروژه عبور از این بحران را رها می‌کند و می‌رود. در حال حاضر باید روشن شود تکلیف شکایت باشگاه به دادگاه عالی ورزش چه می‌شود و آیا امیدی برای بازگشایی پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان وجود دارد یا نه؟ به علاوه هواداران باید بدانند جریمه نقدی تقریبا ۸۰۰ هزار یورویی مهدی طارمی به چه شکل و با چه نسبتی از مشارکت تامین خواهد شد.

مسلما اگر طاهری الان باشگاه را رها کند و برود، دست مدیران بعدی باز خواهد بود که هر نتیجه فاجعه‌باری در این پرونده را به او و همکارانش ارتباط بدهند و پای خودشان را از غائله کنار بکشند. در این شرایط باید پرسید پس فرق طاهری با یکی مثل رویانیان چیست؟ اگر سردار موقع رفتن از پرسپولیس «کابوس ژوزه» را برای این تیم به ارث گذاشت، حداقل کل آن پرونده فقط یک بدهی مالی به شمار می‌آمد و تیم از جذب بازیکن محروم نبود، اما حالا طاهری در حالی مدیریت باشگاه را رها می‌کند که با شرایط فعلی قطعا کار برای گروه بعدی بسیار سخت خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.