به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر که در آن ماموران سدمعبر شهرداری میاندوآب با یک دستفروش درگیر می‌شوند.

برخورد نامناسب با این دستفروش که در نهایت بساط میوه‌هایش را نیز برهم می‌زنند، انتقادات بسیاری برانگیخت و فعالان کارگری و اجتماعی همانطور که پیش از این به این دست رفتارها معترض بودند، به برخورد با میوه‌فروش میاندوآبی نیز اعتراض کردند.

روابط عمومی شهرداری میاندوآب در ارتباط با چندوچون حادثه ضمن خودداری از تشریح جزئیات گفت: پرونده ماجرا به دادسرای میاندوآب ارجاع شده و در این دادسرا در حال بررسی است.

وی اضافه کرد: مامور سدمعبرِ خاطی برکنار و از آن محل برداشته شده.

گفتنی است در روزهای بعد از خبری شدن این حادثه، سرپرست شهرداری میاندوآب ضمن عذرخواهی به خاطر برخورد نامناسب ماموران گفت: بر اساس پیگیری هایی که در این زمینه داشتیم، فرد مضروب در ابتدا به مسئولان و همکاران توهین کرده و به سمت ماموران شهرداری که برای رفع سد معبر در محل حضور داشتند، حمله ور شده و در ادامه برخورد اتفاق افتاده است.

وحید اصغری پور اظهار کرد: با این وجود، عملی که مامور شهرداری مرتکب شده به هیچ وجه مورد تائید نبوده و ماموران سدمعبر در نظر داشته باشند که باید با سعه صدر با دست فروشان برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه با فرد خاطی، به طور حتم برخورد قانونی می شود، گفت: با حضور همکاران نیز از فرد مضروب دلجویی می کنیم.

سرپرست شهرداری میاندوآب همچنین با بیان اهمیت همکاری مردم با ماموران سد معبر برای برقراری نظم در سطح شهر، افزود: مردم و دست فروشان باید با ماموران سد معبر همکاری لازم را برای برقراری نظم و ساختن شهری زیبا و آباد و در شان مردم میاندوآب داشته باشند‌.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.