به گزارش خبرآنلاین؛ نه تنها عنوان پدیده استقلال بلکه حتی می شد به مهدی قائدی عنوان پدیده این فصل رقابت های لیگ برتر را اختصاص داد. پسر بچه خوش تکنیک و با استعداد بوشهری که با نظر علیرضا منصوریان جذب استقلال شد،حالا با یک مشکل دیگر روبرو شده است،حق رشد.

باشگاه توحید بوشهر که نقطه شروع قائدی در فوتبال بوده و دو سال او را در خدمت داشته، با شکایت از باشگاه استقلال به دنبال حق رشد باشوی کوچک است.

دوانی، مدیرعامل باشگاه بوشهری در این خصوص می گوید:«قائدی دو سال بازیکن ما بوده و حالا با قراردادی حرفه ای به استقلال پیوسته است. ما از پیشرفت این بازیکن خوشحالیم اما می خواهیم سهم باشگاه از رشد این بازیکن مشخص شود.»

دوانی ادامه می دهد:«ما نامه ای برای کمیته تعیین وضعیت ارسال کردیم و این کمیته درباره این بازیکن و نامه ما تصمیم گیری خواهد کرد تا حق و حقوق ما در این موضوع روشن شود.»

نکته اینجاست که استقلال قائدی را از ایرانجوان بوشهر به خدمت گرفته و مبلغی را هم بابت حق رشد به این باشگاه پرداخت کرده و حالا کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال باید مشخص کند که حق رشد قائدی به باشگاه توحید بوشهر تعلق می گیرد یا نه؟ 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.