به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سامان قدوس که در جریان دیدار شب گذشته (پنجشنبه) ایران - پاناما دومین گل تیم کشورمان را به ثمر رساند، در گفت‌وگویی درباره این دیدار صحبت کرده است.

* سومین مسابقه برای تیم ملی ایران و اکنون به ثمر رساندن یک گل. چه احساسی در این خصوص داری؟

من بسیار خوشحالم که پیروز مسابقه بودیم و گل زدن برای من یک پاداش بود .

* این فرصت را پیدا کردی تا در جناحین و همچنین درون محوطه جریمه (پست مهاجم میانی) بازی کنی. چگونه با نحوه بازی و هم تیمی‌های خود آشنا می‌شوی؟ 

من احساس راحتی بسیاری در تیم دارم و از بازی کردن در تمام نقاط حمله، چپ، راست و مرکز، احساس بسیار راحتی دارم و این موضوع اصلاً مسئله‌ای برای من نیست.  اگر در گوش چپ باشی، فرصت نفوذ بیشتری داری و این نوع حرکت را من می‌پسندم، اما  به‌هرحال برای من بازی کردن در هر پستی مشکلی نیست. در هر صورت مجدداً می‌گویم که برد مهمترین موضوع است.

* اهمیت این‌گونه مسابقات بین الملی با تیم‌هایی با سطح مختلف و سرعت متفاوت برای آماده سازی جام جهانی چگونه است؟

این بسیار مهم است که پاناما هم در مسابقات جام جهانی حاضر خواهد بود. ما باید به این سطح از مسابقات و سرعت تیم‌ها آشنا شویم تا خودمان را خوب آماده کنیم. همه ما هر روز کار می‌کنیم که بهتر شویم و این گونه اردوها و مسابقات برای ما مهم است تا بهتر بازی کنیم.

* می‌خواهی پیامی به هوادارانی که تیم را در استادیوم تشویق کردند بدهی؟

از این حمایت‌ها واقعا خوشحالیم. آنها همیشه خیلی به تیم کمک می‌کنند و ما هم برای آنها بازی می‌کنیم. ما نماینده آنها هستیم و از حضورشان در اینجا و حمایت و تلاش‌شان تشکر می‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.