علی سبحانی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: آبرسانی سیار از دقایق ابتدایی بامداد امروز در مناطق مختلف استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هنوز اطلاع دقیق از روستاهای نیازمند آبرسانی سیار در دست نیست، افزود: با اعلام مدیریت بحران استان، فرمانداری ها و بخشداری ها، به روستاهای مناطق زلزله زده آبرسانی می شود.

سبحانی با بیان اینکه مشکلی برای آبرسانی سیار به روستاها نداریم، ادامه داد: از برخی استان ها ازجمله گلستان، ایلام، لرستان و همدان درخواست کمک کرده ایم و آن ها نیز آمادگی کامل خود را برای اعزام تجهیزات و امکانات آبرسانی اعلام کرده اند و بخشی نیز ارسال شده است.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر آبرسانی سیار به روستاها، آب های بسته بندی شده نیز در اختیار زلزله زدگان قرار می گیرد.

سبحانی اظهارکرد: اولویت آبرسانی با روستاهای شهرستان های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین و ازگله است که آسیب بیشتری دیده اند.

زمین لرزه ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند. 

کانون این زمین لرزه جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.