به گزارش ایسنا،ایناک محمد" خواننده مطرح رپ آمریکایی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین در کربلا حضور یافته بود ، گفت که حمایت از امام حسین (ع) دفاع عدالت، حمایت از مظلوم و مقابله با ظلم و تبعیض است.

وی افزود: حرکت امام حسین (ع) در مقابله با یزید، الگوی صحیح برای کسانی است که می‌خواهند با ظلم مبارزه کنند،باید پلشتی‌های دنیا را از بین برد تا ظلم از بین برود.

این خواننده رپ، با بیان اینکه امام حسین (ع) از شرف و عزت مردم در مقابل ظلم و ستم دفاع کرد و در این راه در حالی کشته‌شده که هیچ‌کس برایش نماند، افزود: امروز، من حسین (ع) را نشانه خوبی‌ها، می‌دانم و از ایشان حمایت می‌کنم چون امام حسین مصداق مبارزه با ظلم است.

 ایناک در پاسخ به این سؤال که چه عاملی موجب تجمیع میلیون‌ها نفر در کربلا شده است، گفت: نارضایتی ملت‌ها از وضعیت حاکم برجهان مهم‌ترین دلیل حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین است. امروز برای مقابله با ظلم، استبداد و بی‌عدالتی‌ها که در دنیا وجود دارد باید دنبال تغییر ۱۰۰ درصدی باشیم و من در راهپیمایی اربعین نشانه‌های این تغییر را دیدم.

وی متذکر شد: وقتی مردم ناراضی هستند و منتظر تعییر ۱۰۰ در صدی هستند باید گفت که تغییر ممکن خواهد شد. شما نمی‌توانید تغییر داشته باشد تا وقتی یزد و یزدیان در دنیا باشند, برای این تغییر لازم است در خط امام حسین (ع) باشید تا یزد را کنار بزنید و تا زمانی که یزدیان کنار نرود، ظلم باقی خواهد ماند.

ایناک، با بیان اینکه حضور در راهپیمایی اربعین فریاد بزرگ برای تغییر در جهان است، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی اربعین بهترین فرصت برای فریاد زدن تغییر در جهان است و امروز ما به راهپیمایی اربعین آمدیم تا در میان کسانی باشیم که نسبت به وضع حاکم در جهان معترض بوده و خواهان تغییر هستند.

این خواننده رپ در پایان گفت: برای مبارزه با یزدیان زمان که امروز در دنیا حاکم هستند راهی جز حمایت از خط امام حسین (ع) نیست و برای مبارزه و کنار زدن یزدیان، تنها راه سربازی برای امام حسین (ع) است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.