به گزارش خبرگزاری فارس استان تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر زمین‌خواری در شهرستان رباط‌کریم، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیق و بررسی‌های انجام‌شده توسط مأموران پرونده مشخص شد زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع متعلق به یکی از ارگان‌های دولتی با ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال توسط یک نفر تصرف شده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: با تحقیقات کارشناسی انجام‌شده مشخص شد، فردی با اسناد و مدارک جعلی، ۳۵ هزار مترمربع از اراضی واقع در شهرستان رباط‌کریم را با روش‌های متقلبانه به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال تصرف کرده است.

خانچرلی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی متهم را شناسایی و در عملیاتی منسجم، آن را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: با ارائه شواهد، مستندات و مدارک لازم از سوی پلیس، متهم به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت که زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع متعلق به یکی از ارگان‌های دولتی را با استفاده از جعل اسناد و مدارک تصرف کرده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهم مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال زمین‌خواری کرده، خاطرنشان کرد: کلاهبردار با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.