به گزارش باشگاه خبرنگاران، شهرام ناظری ضمن ابراز همدردی با هموطنان و همزبانان کردش، درباره برگزاری این کنسرت خیریه گفت: درست است که ما نمی توانیم همه مشکلات را حل کنیم اما بخشی از آنها را قطعا می‌توانیم. امیدوارم که مسئولان و هنرمندان در این زمینه بیاندیشند و راهکارهای خوبی برای آن پیدا کنند. من شخصا بسیار علاقمندم که در این زمینه با مردم کرد همدردی کنم و از همین روی برنامه ای را به همراه گروه موسیقی کامکارها برای روز ۲۹ آبان ۱۳۹۶ در سالن وزارت کشور تدارک دیده ایم.

کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها  دوشنبه شب ۲۹ آبان ماه  ساعت ۲۰.۳۰ در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن صرف کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد.

موسسه ققنوس به تهیه کنندگی محمدحسین توتونچیان، برگزاری این کنسرت را به عهده دارد. علاقمندان به تهیه بلیت های این کنسرت می توانند به سایت www.iranconcert.com  مراجعه کنند. 

این کنسرت به منظور همدردی با هموطنان زلزله دیده غرب کشور برگزار و ۱۰۰ درصد عواید حاصل از آن صرف کمک به هموطنان عزیز خواهد شد.

در اجرای این برنامه هیچ یک از هنرمندان، عوامل، نهادهای دولتی، وزارت ارشاد، حراست معاونت هنری، نظامی، امنیتی و انتظامی، شرکت برگزار کننده، سالن وزارت کشور و سایت عامل فروش نه تنها هیچگونه وجهی دریافت نکردند بلکه حداکثر تلاش خود را جهت بهتر برگزاری این مراسم به کار خواهند گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.