به گزارش ایلنا، مثل خیلی دیگر از بازیکنانی که در ۱۶-۱۵ سال اخیر پیراهن پرسپولیس را به تن کرده‌اند، جلال اکبری هم شاکی شده و طلبش را می‌خواهد.

او که از سال ۸۸ تا ۹۰ بازیکن پرسپولیس بود، تهدید کرده که به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد: «۱۳۰ میلیون تومان از مبلغ قراردادم از سال ۹۰ را از پرسپولیس طلبکار هستم. البته قبلا به کمیته انضباطی شکایت کرده‌ام و آنها هم رای قطعی را به نفع من صادر کردند اما هنوز نتوانسته‌ام طلبم را از باشگاه پرسپولیس بگیرم. برای همین تصمیم گرفته‌ام موضوع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول ترجمه متن شکایتم هستم و به زودی آن را ارسال خواهم کرد. آنطور که من شنیده و دیده‌ام فکر نمی‌کنم دیگر راه‌های مسالمت‌آمیز جواب بدهد. متاسفانه احترام لازم را برای بازیکنان قایل نیستند و جالب اینکه حتی با ما تماس نگرفته‌اند که بیایید مذاکره و توافق کنیم. باشگاه پرسپولیس برای منافع خودش هم شده باید هرچه سریعتر با ما توافق می‌کرد اما حالا که این اتفاق نیفتاده، من صددرصد به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهم کرد.»

پرسپولیس انگار نمی‌تواند روز خوش ببیند. این تیم آنقدر طلبکار دارد که هر روز یک شکایت جدید از راه می‌رسد. باید صبر کرد و دید سرانجام این باشگاه بزرگ می‌تواند با تمام طلبکاران تسویه حساب کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.