به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، نیروهای ارتش و عشایر عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش این کشور حمله بهشهر راوه را آغاز کردند. شهر راوه در استان الانبار و در غرب عراق واقع شده است.

خبرگزاری عراقی واع به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراقمنطقه السعیدان در غرب استان الانبار را از اشغال گروه تکفیری وهابی داعش آزاد کردند. این مقام امنیتی گفت نیروهای امنیتی عراق منطقه السعیدان در شهر راوه را از حضور تروریست های تکفیری داعش پاکسازی کردند و پرچم عراق را بر فراز ساختمان های این منطقه برافراشتند. وی افزود با وجود اینکه عناصر تکفیری داعش اقدام به بمب گذاری گسترده ساختمان ها ، مسیرهای اصلی و فرعی منطقه السعیدان کرده بودند، نیروهای عراقی توانستند این منطقه را آزاد کنند.

این منبع تاکید کرد نیروهای عراقی با پشتیبانی حملات جنگنده های نیروی هوایی توانستند شماری از عناصر داعش را در منطقه السعیدان به هلاکت برسانند و با آزاد سازی این منطقه خطوط دفاعی داعش در برابر پیشروی نیروهای عراقی به طرف مرکز شهر راوه شکسته شد.

نیروهای بسیج مردمی عراق هم حمله گروه تروریستی داعش را در منطقه تل صفوک نزدیک مرز عراق و سوریه دفع کردند و هفت تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند. این نیروها همچنین یک خودروی عناصر داعش را منهدم کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.