به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» در این پیام که در توئیتر منتشر کرده آورده است: اگر دموکرات ها انکار گر نیستند و قدرت مالیات های پائین را نمی فهمند ما می توانیم بسیار از تفکرات آنها را به لایحه تبدیل کنیم. 

مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج شنبه به پیروی از طرح پیشنهادی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور، به بازنویسی نظامنامه مالیاتی آمریکا رأی موافق داد.

تمام اعضای دموکرات مجلس نمایندگان به لایحه فوق رأی منفی دادند که این امر با احتساب شکاف موجود در میان اعضای سنا، چشم انداز طرح اصلاح مالیاتی در آمریکا را تیره و تار می سازد.

روز پنج شنبه، اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا- که اکثریت را در این مجلس در دست دارند- به لایحه «مشاغل و کاهش مالیاتها» (HR۱) رأی موافق دادند.

در این رأی گیری، ۲۲۷ تن از نمایندگان به این لایحه رأی موافق و در مقابل، ۲۰۵ تن به آن رأی مخالف دادند.

تمامی اعضای دموکرات مجلس نمایندگان با این لایحه مخالفت کردند و بیش از دوازده تن از جمهوریخواهان نیز به صف مخالفان پیوستند.

«پل رایان» رئیس مجلس نمایندگان پیش از برگزاری مراسم رأی گیری به همقطاران جمهوریخواه خود گفت: «ما نیاز داریم که روند رشد و فرصتها را احیاء کنیم. این همان چیزی است که اعتماد ما را به خودمان و به یکدیگر بار دیگر زنده می سازد».

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.