به گزارش ایسنا به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه در هفته دوازدهم لالیگا در واندا متروپولیتانو میزبان رئال مادرید است. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: همیشه بازی‌های کلاسیک در هر کشوری هیجان و تنش دارد و بازیکنان انگیزه خاصی برای این بازی دارند. از زمانی که من هدایت اتلتیکو را بر عهده گرفتم همه داربی‌ها شبیه به هم بودند و شرایط آن در سال‌های اخیر فرقی نکرده است.

سرمربی اتلتیکو در مورد آنتوان گریزمان اظهار کرد: او در شرایط خیلی خوبی است. گریزمان بازیکن مهمی است. او بازیکن پراشتیاقی است. با وجود اینکه هنوز شاهد بهترین گریزمان نیستیم اما عملکرد خوبی در لالیگا داشتیم. همیشه درباره ستاره تیم‌ها حواشی زیادی وجود دارد و من نگران چیزی نیستم.

سیمئونه، رئال مادرید را بهترین تیم کنونی جهان اعلام کرد و افزود: پیش از این با بارسلونا روبه‌رو شدیم و اکنون باید به مصاف مادرید برویم. این تیم دو سال پیاپی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. آنها بهترین بازیکنان را از دیگر تیم‌ها جذب کردند و اجازه ندادند دیگر تیم‌ها بتوانند با آنها قرارداد امضا کنند.

ورزشگاه واندا متروپولیتانو نخستین داربی را تجربه خواهد کرد. سرمربی آرژانتینی در این‌باره نیز گفت: زمانی که تیمی ورزشگاه جدیدی می‌سازد صحبت کردن از آخرین بازی در ویسنته کالدرون، نخستین بازی در واندا و نخستین داربی، اتفاقی عادی است. این بازی با هر اتفاقی در تاریخ ورزشگاه به ثبت خواهد رسید.

سیمئونه در پایان گفت: اگر فردا پیروز شویم اما در چهار هفته آینده در یکی از بازی‌ها شکست بخوریم باز هم درمورد بحران صحبت خواهند کرد. فوتبال این چنین است و شرایط همیشه تغییر می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.