به گزارش تسنیم، سرهنگ محمدرضا محمد‌پور عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه جاده‌های گیلان در تعطیلات پیش‌رو پرتردد می‌شود اظهار داشت: به‌منظور تسهیل در عبور و مرور در جاده‌های استان گیلان محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان گیلان باز است خاطرنشان کرد: عبور و مرور در محورهای مواصلاتی و شریانی استان گیلان به‌درستی انجام می‌شود.

محمدپور با تاکید بر اینکه برخی محورها در استان گیلان شاهد تردد حجم وسیعی از خودرو است بیان کرد: محور شمال به جنوب محور رشت- قزوین از محورهای مذکور است و در حال حاضر تردد به‌درستی در این محور صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود پایان روز یکشنبه محورهای خروجی استان گیلان پرحجم باشد تاکید کرد: از ساعت ۸ روز یکشنبه تا ساعت ۲۰ در مسیر رشت به‌سمت قزوین و محور آستارا به اردبیل محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان گیلان محدودیت ترافیکی در محور‌های مذکور را برای وسیله‌های نقلیه سنگین باربری به غیر از مواد سوختی و فاسد شدنی عنوان کرد و افزود: امید است با این اقدام شاهد کمترین گره‌های ترافیکی و حوادث رانندگی در محورهای استان گیلان باشیم.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.