به گزارش تسنیم، آرسن ونگر در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش در خانه مقابل تاتنهام که در آن هر دو گل تیمش در نتیجه تصمیمات بحث‌برانگیز داور - برای تشخیص آفساید و اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود توپچی‌ها که منجر به گل اول بازی شد - به ثمر رسید، این موضوع که مردان او با کمک داور موفق به شکست سفیدپوشان لندن شده‌اند را رد کرد.

وی گفت: دو هفته پیش (برابر منچسترسیتی) ما گلی خوردیم که زننده آن در آفساید بود اما نه آفساید میلی‌متری بلکه آفساید یک متری. آن موقع اما هیچ کسی پیدا نشد که یک کلمه حرف بزند. حالا که آفسایدی میلی‌متری علیه ما گرفته نشده است، البته خودم هم آن را نگاه کرده‌ام و شک دارم که آفساید بوده باشد (صحنه گل اول آرسنال) دارید از آفساید بودن گل ما حرف می‌زنید. ضمناً خطایی که روی سانچس رخ داد هم  خطا بود. چطور می‌شود که وقتی ما چنین گل‌هایی می‌خوریم حتی اگر یک متر در آفساید باشد، همه چیز عادی است اما زمانی که ما گلی آن هم مشکوک به آفساید می‌زنیم من باید در کنفرانس خبری درباره‌اش جواب پس بدهم؟

سرمربی آرسنال در ادامه به تمجید از مردانش که در هفته‌های اخیر با انتقادات فراوانی مواجه شدند، پرداخت و اظهار داشت: من هرگز تعهد بازیکنانم را زیر سؤال نبرده‌ام چون آنها را خوب می‌شناسم و زمانی که این پسرها به زمین بازی می‌روند، تمام تلاش‌شان را برای بردن بازی می‌کنند. آنها امروز هم تعهدشان را نشان دادند. ممکن است که یک روز هم بد بازی کنند اما هیچ وقت تعهدشان را فراموش نکرده‌اند، هر چند مردم این اتفاق را به بی‌انگیزگی برخی بازیکنان به خاطر نزدیک شدن به پایان قراردادشان ربط می‌دهند (اشاره به الکسیس سانچس و مسعوت اوزیل که تا پایان فصل قرارداد دارند).

ونگر در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا کسب چنین بردهایی ممکن است سانچس و اوزیل را برای تمدید قراردادشان متقاعد کند، گفت: کیفیت قراردادهایی که به آنها پیشنهاد می‌شود با از کیفی در حد مطلوبی باشد. من مطمئنم که آنها عاشق آرسنال هستند اما مسائل دیگری را هم باید مد نظر داشت. در هر حال من واقعاً نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. همه چیز باید درست باشد و آنها باید راضی باشند. آنها آرسنال را دوست دارند و می‌خواهند بمانند اما باشگاه‌های دیگری هم هستند که می‌توانند به آنها پیشنهادهای خوبی بدهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.