باشگاه نفت تهران روز سه‌شنبه نسبت به صادر نشدن مجوز حرفه‌ای‌اش و حذف از آسیا واکنش نشان داد و اعلام کرد که اگر نهادی مانع این باشگاه شود، علیه آن افشاگری می‌کند.

در همین راستا حسین آل اسحاق، عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعتراض نفتی‌ها نسبت به صادر نشدن مجوز حرفه‌ای باشگاه نفت گفت: هر باشگاهی حق دارد نسبت به صادر نشدن مجوزش اعتراض کند. ما در کمیته استیناف با توجه به اسناد و مدارکی که باشگاه‌ها می‌دهند آن‌ها را با قوانین تطبیق می‌دهیم و اگر حقی ضایع شده باشد، به آن رسیدگی می‌کنیم.

او درباره تهدید به افشاگری مسوولان باشگاه نفت اظهار کرد: ما در کشور آزادی زندگی می‌کنیم و قطعا هر کس می‌تواند حرفش را بزند. کمیته استیناف جایی است که به مستندات توجه می‌کند. همان طور که AFC هم  به مستندات موجود دقت می‌کند. من نمی فهمم که این حواشی چیست؟ ما اسناد و مدارک را با واقعیت تطبیق می‌دهیم و این مساله پیچیده‌ای نیست.

این عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا حکمی به باشگاه‌های معترض ابلاغ شده است؟ گفت: احکام ما به خود باشگاه ابلاغ می‌شود. ما اسناد و مدارک را بررسی می‌کنیم و نیاز به حاشیه‌سازی نیست. این‌جا ایران است و هر کس می‌تواند افشاگری کند. مرجع رسیدگی هم مشخص است. قطعا اگر اشتباهی رخ داده باشد، درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. ما یک‌ سری اسناد و مدارک از باشگاه‌ها را در این کمیته بررسی کردیم ولی نمی‌دانم به آن‌ها ابلاغ شده است یا نه.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.