دیلی میل گزارش داد،‌ تروریست‌های داعشی تصاویری در اپلیکیشن پیام‌رسان منتشر کردند که در یکی از آنها یک مرد سیاهپوش مقابل یک بابانوئل که به زانو درآمده ، ایستاده و تصویری از یکی از خیابان‌های لندن در پشت آن دیده می‌شود.

در یک پیام داعش به زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی آمده است "به زودی در تعطیلات شما" که اشاره‌ای آشکار به آن است که لندن باید در فصل تعطیلات منتظر یک حمله تروریستی باشد. نام این گروه چت به اصطلاح "ارتش مجاهدین" است و تصاویر از طرف کاربری به نام "دکتر آلمانی" طراحی شده است. این تصویر از طرف یک شرکت اطلاعاتی موسوم به سایبر بلک‌آپز رهگیری شد.

طبق اعلام این شرکت، اولین بار است که آنها شاهد چنین تصویر خاصی بودند. یک تصویر دیگر نشان می‌دهد که دست خونینی یک چاقو به دست دارد و آن را روی پوستری از بازارهای کریسمس پاریس که برج ایفل در پس زمینه آن است، فتوشاپ کردند.

این تصاویر پس از آن منتشر شد که پلیس آلمان شش تن را به ظن حمایت از داعش بازداشت کرد. پلیس آلمان می‌گوید یک توطئه داعش را برای حمله به بازارها خنثی کرده است. نگرانی‌ها در آلمان درباره وقوع یک حمله در یک بازار کریسمس در سالگرد حمله سال گذشته در برلین افزایش یافته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.