منصور وحیدی در بیست و ششمین جلسه شورای شهر کرج که یکشنبه پنجم آذر برگزار شد، با تاکید بر لزوم حمایت از قشر کارگر گفت: چرا باید حقوق اولیه این قشر توسط پیمانکاران پایمال اما کارفرمایان با پیمانکاران اخوت بیشتری داشته باشند.

 

وحیدی افزود: مگر در اسلام سکوت در قبال ظلم مذموم نیست، پس چرا در مقابل حقوق از دست رفته کارگران سکوت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سکوت در برابر زیاده خواهان درست نیست، ادامه داد: رفتار مصلحت اندیشانه نوعی شانه خالی کردن از مسئولیت است.

 

نائب رئیس شورای شهر کرج یکی از معاونان شهردار را خطاب قرار داد و گفت: این معاون شهردار کرج به چه حقی با نیروهای خدمات شهر برخورد بدی دارد، در امضاء صورت وضعیت‌ها دقت نمی‌کند و پیمانکاران را دوست ‌دارد.

 

وحیدی افزود: نفوذ این مسئول در شهر زبانزد است و بسیاری مرعوب وی شده‌اند و شنیده می‌شود با بالادستی‌ها ارتباطی خوب دارد.

 

وی خطاب به این معاون شهردار گفت: برادر من چرا از این شاخه به آن شاخه می پری و یک روز پرچم اصولگرایی و یک روز پرچم اصلاح طلبی به دست می‌گیری.

 

وحیدی افزود: دوران بندبازی در این شهر و شورا به پایان رسیده است.

 

نائب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه شفافیت در برخی جاها رنگ باخته است، افزود: امروز شهر فریاد می‌زند که به داد من برسید‌، شهر در حال گریستن است، فریاد می‌زند که زمین‌های زراعی را تفکیک و تغییر کاربری دادند.

 

وحیدی اضافه کرد: امروز دست‌های پنهان زمین های زراعی این شهر را به نیستی می‌کشانند.

 

نائب رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: در گذشته خرید و فروش برخی مشاغل به ویژه پلیس ساختمان به نوعی در این شهر شایع بود اما در شورای پنجم بناست جلو این قبیل مسائل گرفته شود.

 

وی تصریح کرد: چرا باید با جابجایی یک دکه که ارزش آن ۵۰ میلیون تومان است ارزش آن به ۳۰۰ میلیون تومان برسد.

 

وحیدی افزود: چرا پیمانکاران خدمات شهر باید به سرعت انتخاب شوند تا شورا در معذوریت‌ قرار گیرد ، چرا ماشین آلات این حوزه نباید تامین اما صورت وضعیت‌ها امضا شود.

 

وی ادامه داد: چرا برخی نیروهای انسانی که کار نمی‌کنند، حقوق دریافت می‌کنند.

 

وحیدی خاطرنشان کرد: چرا ساخت و ساز غیرمجاز باید در این شهر نهادینه شود‌، مقصر این موضوع کیست؟

 

نائب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه شورای شهر اراده کرده با این قبیل مسائل دست و پنجه نرم کند، گفت: خواهش من از شهردار این است که برای در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز و سد معبر لایحه‌ای مدون ارائه کند.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.