سرهنگ ابراهیم فرجی در این باره گفت: ماموران کلانتری ۱۶ حصارک کرج حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید نقره ای که با سرعت غیر مجاز در حال حرکت بود مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند اما راننده پراید با دیدن پلیس به سرعت خود افزود و ماموران نیز اقدام به تعقیب وی کردند. 

وی با بیان اینکه در حین تعقیب پلاک خودروی سرقتی مورد استعلام قرار گرفت، تصریح کرد: ماموران با اخذ استعلام متوجه شدند خودرو مذکور سرقتی است و راننده نیز از ترس دستگیری پا به فرار گذاشته است.

جانشین فرمانده انتظامی کرج با بیان اینکه راننده در حین فرار با خودرو با تعدادی از خودروهای عبور برخورد کرده بود، گفت: در ادامه تعقیب و گریز با توجه به مسدود بودن مسیر راننده جوان خودرو را رها کرد و با پای پیاده به سمت بیراهه متواری شد. این فرد در ادامه فرار خود با دیدن چاهی که در آن حوالی بود خود را داخل چاه انداخت و با این تصور که ماموران متوجه وی نشده اند قصد پنهان شدن را داشت اما سرانجام توسط ماموران از چاه بیرون کشیده و دستگیر شد.

فرجی با اشاره به دستگیری راننده خودرو که جوانی ۱۸ ساله بود، تصریح کرد: این فرد به همراه خودرو به کلانتری منتقل و در بازجویی اولیه به ۳۰ فقره سرقت خودرو و قطعات داخلی آن اعتراف کرد. همچنین با اطلاعات به دست آمده تعداد سه دستگاه خودرو پراید کشف و به مالباختگان تحویل داده شد. 

به گفته جانشین فرمانده انتظامی کرج برای این سارق جوان پرونده‌ای تشکیل و وی سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.