در بازی دو تیم ذوب آهن و فولاد خوزستان پس از بازی یک مایع مشکوک در دروازه تیم فولاد خوزستان پیدا شد که جنجال های بسیاری را به راه انداخت. این درحالی بود که قبل از این بازی سرمربی پارس جنوبی، فولاد خوزستان و مربی اش را به جادوگری متهم کرده بودند.
به همین بهانه برنامه نود در گفتگوی تلفنی با تارتار سرمربی پارس جنوبی و پورموسوی سرمربی فولاد به این موضوع پرداخت.
پورموسوی در پاسخ به این ابهامات اخیر در ارتباط با بطری مشکوک در بازی فولاد با ذوب آهن گفت: تیم من با برنامه کار می کند و نتیجه می گیرد و هیچ جادوگری در کار نیست. ما برای هوادارانمان کار می کنیم و تلاش می کنیم به جای اینکه به سراغ جادوگری برویم بیشتر تمرین کنیم. در نیمه دوم این بازی که این بطری پیدا شد، حامد لک دروازه بان ما با چند دقیقه تاخیر به زمین آمد و اگر بطری در دست او بود حتما یک نفر آن را می دید. اما اگر کسی ادعا می کند چنین چیزی را دیده است و می تواند ثابت کند ما به شدت با لک برخورد می کنیم و گردنمان هم از مو باریک تر خواهد بود.
فردوسی پور در ارتباط با بازی مقابل پارس و جنجال های آن بازی پرسید و پورموسوی گفت: ما همیشه به دنبال فوتبال پاک بودیم و خواهیم بود اما این اصلا درست نیست که تارتار به ما اتهام جادوگری بزند ولی ما از ایشان به دادگاه شکایت کردیم و همه چیز را به دست قانون سپردیم. من هرگونه جادوگری را از سوی تیم خود تکذیب می کنم و اصلا به این شکل مسائل اعتقادی ندارم. 
در همین بین تارتار هم روی خط آمد و به این بحث اضافه شد و گفت: ما اقدامات لازم را انجام دادیم و من نمی خواهم در این برنامه همه حرف ها گفته بشود. ولی در جواب به آقای پور موسوی باید بگویم که اگر قرار است کسی شکایتی بکند این ما هستیم که باید این کار را انجام دهیم به دلیل اینکه ایشان به ما بعد از بازی توهین کردند و ما را گستاخ خطاب کردند. در رابطه با جادوگری هم من آمار دارم که آن فردی که برای این تیم کار می کند از نزدیکان پور موسوی است. بعضی ها به بازیکنان ما زنگ زدند و حرف هایی را به آنها زدند که باعث ترس بازیکنان ما شده بودند و بازیکنان هم از ترس خانواده هایشان صحبتی دراین رابطه نمی کنند. اما در هر صورت ما همه چیز را به کمیته اخلاق واگذار کردیم و در آن جا مستنداتمان را ارائه می دهیم. 
در پایان هم دو مربی یکدیگر را تهدید کردند که اگر اتهامات خود را ثابت نکنند از یکدیگر شکایت می کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.