با توجه به اینکه از چند روز گذشته زمان دقیق گزارش تلویزیونی حجت‌الاسلام روحانی از عملکرد ۱۰۰ روز نخست دولت دوازدهم اعلام شده بود، اغلب رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی به این موضوع پرداختند. در این میان برخی روزنامه‌ها که تلاش دارند برای بقا در فضای رسانه‌ای تا آنجا که می‌توانند خودشان را از محدودیت‌های زمانی و مکانی رها کنند نیز به انعکاس این گزارش پرداختند.

بر این اساس «آرمان»، «ابتکار»، «اطلاعات»، «ایران»، «بهار»، «خراسان» و «کیهان» از جمله روزنامه‌هایی بودند که تیتر اصلی خود را به سخنان شب گذشته حجت‌الاسلام حسن روحانی از عملکرد دولت دوازدهم در ۱۰۰ روز نخست اختصاص دادند.

روزنامه «آرمان امروز» با روتیتر «رئیس جمهور در گزارش ۱۰۰ روزه به مردم» و تیتر «فراموش نمی‌کنم» بخش‌های مختلف صحبت‌های روحانی را در گزارشی منتشر کرده است.

همچنین روزنامه «ابتکار» با اشاره به گزارش رئیس جمهور از عملکرد خود در ۱۰۰ روز نخست دولت دوازدهم با تیتر «دولت شیشه‌ای می‌شود» گزارشی از صحبت‌های رئیس جمهور منتشر کرده است.

 

روزنامه «اطلاعات» و «ایران» نیز بخشی از صفحات نخست خود را به ترتیب با تیترهای «برنامه ریشه‌کنی فقر مطلق را آغاز کرده‌ایم» و «فراخوان روحانی به وحدت ملی» را به سخنان روحانی اختصاص داده‌اند.

روزنامه «بهار» نیز با تیتر «۱۰۰ روز خنثی»، روزنامه «خراسان» با تیتر «گزارش ۱۰۰ روزه رئیس جمهور به مردم» و روزنامه «کیهان» با روتیتر «روحانی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی» و با تیتر «امیدواریم به وعده‌های ۱۰۰ روزه عمل کرده باشیم!» توانستند صحبت‌های شب گذشته روحانی را پوشش دهند.

روزنامه‌های «جمهوری اسلامی» با تیتر «گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم از سوی رئیس جمهور»، «شرق» با تیتر «حل برخی مسئل، نیازمند هماهنگی در داخل حکومت»، «جوان» با تیتر «نوسان شدید ارز نخواهیم داشت»، «تجارت»، «آفتاب» با تیتر «مردم در زلزله کرمانشاه نقص دلت را جبران کردند»، روزنامه «جام‌جم» با تیتر «۲ هدف دولت دوازدهم رفع فقر مطالق و ایجاد رونق اقتصادی» و «اعتماد» با تیتر «دولت در اتاق شیشه‌ای» نیز بخشی کوچکی از صفحه نخست خود را به صحبت‌های رئیس جمهور اختصاص داده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.