کاوه رضایی در نخستین سال لژیونر شدن و حضور در فوتبال اروپا نمایش غیر قابل تصوری ارائه داده و توانسته با نمایش مثبت و گلزنی برای شارلوآ بلژیک نقش مثبتی در قرار گرفتن تیمش در جایگاه دوم جدول داشته باشد و از سوی دیگر نظر مثبت کارلوس کی‌روش را هم جلب کند و به تیم ملی دعوت شود.

 

این ملی‌پوش ایرانی که پس از درخشش در ترکیب شارلوآ کاندیدای برترین بازیکن ماه اکتبر شده بود، برای دومین بار متوالی به این مهم رسیده و جزو ۵ بازیکن نهایی ماه نوامبر قرار گرفته است، با این تفاوت که این بار شانس بیشتری برای گرفتن جایزه بهترین بازیکن توسط او می‌رود، چراکه توانسته نمایش خوبی طی چهار دیدار گذشته شارلوآ داشته باشد.

 

رضایی در هفته چهاردهم ژوپیر لیگ بلژیک و در شب پیروزی ۳ بر یک شارلوآ مقابل آنتورپ که مهمان بودند، پاس گل سوم تیمش را به لوکبایکو داد و سپس در هفته پانزدهم هر دو گل پیروزی‌بخش در دیدار با مچلن را به زیبایی رساند و آنها را تقدیم به هم‌استانی‌های زلزله زده خود در کرمانشاه کرد.

 

درخشش کاوه در هفته شانزدهم و دیداری که یکشنبه شب اخیر مقابل واسلند بِوِرِن برگزار شد هم ادامه پیدا کرد و او پاس گل اول را به هندریکس داد و گل دوم را هم با توپ‌ربایی و در موقعیتی تک به تک به ثمر رساند تا هر سه برد متوالی شارلوآ با بازی فوق‌العاده او همراه باشد؛ ضمن اینکه در دیدار جام حذفی نیز که به برتری یک بر صفر دست یافتند روی گل تیمش تاثیر داشت.

 

کاوه رضایی که تاکنون ۷ گل زده و ۴ پاس گل داده، در رده دوم برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار دارد و با عملکردی که طی یک ماه اخیر داشته در کنار گائتان هندریکس، دودی لوکِباکیو، نیکولاس پنتائو و کریستین بناونته جزو کاندیداهای برترین بازیکن ماه نوامبر شارلوآ شده است.

 

در بین این نفرات نیکولاس پنتائو و کریستین بناونته نیز همانند کاوه رضایی ماه قبل هم جزو کاندیداهای برترین بازیکن ماه اکتبر شارلوآ بودند که در نهایت بناونته  به این جایزه دست پیدا کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.