استقلال تهران در هفته چهاردهم با پیکان تهرانی مصاف می‌دهند که پس از نتایج ضعیف هفته‌های اول، هشت هفته شکست ناپذیری را تجربه کردند و با شکست برابر استقلال خوزستان در هفته سیزدهم فرضت صدرنشینی را از دست دادند.

استقلال هفته گذشته را با پیروزی دو بر صفر برابر گسترش فولاد تبریز به پایان رساند. وینفرد شفر که همانند بقیه معتقد است مشکل بازیکنانش تنها گلزنی است هفته پیش با دو گل فرشید اسماعیلی همان نمایشی که از بازیکنانش در انتظار داشت را نظاره گر بود. تنها هدف این روزهای استقلال پیروزی پرگل است و آنها با این اقدام هم جواب منتقدان را به خوبی می‌دهند و از طرفی دیگر با تفاضل گل بیشتر می‌توانند به روزهایی که رقابت در بالای جدول پایاپای می‌شود امیدوار باشند.

تنها غایب استقلال در این بازی وریا غفوری خواهد بود که شرایط نامعلومی را پیش می‌برد و مصدومیت از ناحیه زانو فعلا فرصت حضور در دو بازی را از او سلب کرده است. آبی‌ها محرومی ندارند. با توجه به نتیجه هفته گذشته بعید نیست سرمربی آلمانی ترکیب بازی قبلی را بدون تغییر در بازی امروز روانه میدان کند. استقلال تقریبا به ترکیب هماهنگی دست پیدا کرده و به احتمال زیاد شفر با همین ترکیب نیم فصل را به پایان می‌رساند.

بنابراین دروازه بان آبی‌ها در بازی امروز سیدحسین حسینی خواهد بود. در خط دفاع خسرو حیدری، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی و میلاد زکی پور حضور خواهند داشت. چشمی برای چندمین بار در پست دفاع به کار گرفته خواهد شد و با وجود بازگشت پژمان منتظری احتمال حضور او در ترکیب بسیار کم است چون شفر در این وهله علاقه مند به ریسک نیست.

خط میانی آبی‌ها با کنار هم قرار گرفتن امید ابراهیمی و امید نورافکن و حضور داریوش شجاعیان و سرور جپارف در کناره‌ها شکل می‌گیرد. فرشید اسماعیلی و جابر انصاری نیز دو مهاجم آبی‌ها مقابل پیکان هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.