در ساعت ۳ بامداد یازدهم آبان ماه امسال وقوع یک درگیری منجر به جنایت در ۱۵ متری اول جنوبی به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به هویت داود . خ متولد۱۳۶۴ بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن، توسط برادرزنش به نام حسین . ن متولد ۱۳۵۰ به قتل رسیده است.

2649805

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد که حسین . ن پیش از ارتکاب جنایت نیز بارها برای مقتول و خانواده اش ایجاد مزاحمت کرده و با آن ها درگیری داشته و اقدام به داد و بیداد در محل زندگی شان کرده است، در شب جنایت نیز دو نوبت به در منزل مقتول آمده و نهایتا پس از مراجعه مقتول به در منزل ، با او درگیر شده و او را از ناحیه گردن مورد ضربه چاقو قرار داده و به قتل رسانده است.

در ادامه تحقیقات و با بررسی سوابق حسین . ن مشخص شد که او از مجرمان سابقه دار به ویژه در زمینه جرایم مرتبط با موادمخدر است که از سال ۱۳۶۷ تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده است و در حال حاضر نیز به واسطه اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر بلامکان بوده و مراجعتی به محل سکونتش در جاده قدیم کرج ندارد .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور دستگیری متهم متواری پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر قاتل فراری "حسین . ن" از سوی بازپرس پرونده صادر شده است؛ لذا از تمامی شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر وی شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص محل تردد و یا مخفیگاه این شخص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۲۶ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.