ساعت ۱۲:۳۰ هشتم آذر ماه جاری مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر جوانی در یک نزاع دسته‌جمعی در شرق تهران دچار مجروحیت شدید شده و پس از انتقال به بیمارستان الغدیر به علت شدت جراحات وارده جان خودش را از دست داده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر تحقیقات تیم جنایی درباره این قتل آغاز و قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت اگاهی راهی بیمارستان شدند.

تحقیقات اولیه مأموران حاکی از آن بود که مقتول شامگاه هفتم آذر برای خرید ضبط خودرو به یک مغازه صوت و تصویری در شرق تهران مراجعه کرده و بنابر دلایلی با فروشنده مشاجره داشته و سپس مغازه را ترک کرده است.

بررسی‌ها نشان داد مقتول دقایقی بعد از ترک مغازه با تعدادی از دوستان خود مجدداً‌ به مغازه صوت و تصویری مراجعه کرده و با صاحب‌مغازه و دوستان وی درگیر شده است.

شدت این نزاع‌دسته جمعی به حدی بود که علاوه بر قتل پسر جوان تعدادی از شهروندان رهگذر نیز مصدوم شده و به تعدادی از خودروهای پارک شده در خیابان خساراتی وارد شده بود همچنین در این نزاع برادر صاحب‌مغازه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود.

سرانجام با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت طرفین شرکت‌کننده در نزاع صادر شد که کارآگاهان پنج نفر از افرادی که در نزاع شرکت داشتند را بازداشت کردند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.