حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز در جلسه شورای ادارای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: من از مردم  سیستان و بلوچستان بابت امنیت استان و همچنین مشارکت هایشان در مسائل مختلف تشکر می کنم.

وی افزود: من بسیار خوشحالم که اولین سفر استانی دولت دوازدهم در ایام هفته مبارک وحدت به این استان بود.

وی با اشاره به اینکه هدف ما توسعه استان سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: به نظر من دولت یازدهم نسبت به دولت های قبلی تلاش بیشتری برای توسعه این استان کرده است.

رئیس جمهور با تاکید بر این موضوع که دولت جدای از مردم نیست، گفت: دولت خادمان و نمایندگان مردم هستند و همه نهادها از جمله سپاه، بسیج، ارتش و دولت همه از خود  مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد: مثلا در حادثه کرمانشاه کار دولت و دیگر نهادها یک کار نمونه بود زیرا در همان لحظات اولیه زلزله و در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۷ هزار نفر نجات پیدا کردند و به بیمارستان ها منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این کار حتی در کشورهای پیشرفته هم انجام نمی شود، تصریح کرد: دولتمردان در واقع نمایندگان مردم هستند و حضور مردم نشان دهنده قدرت ملی است.

حجت الاسلام روحانی بیان داشت: من به آینده سیستان و بلوچستان بسیار خوشبین هستم زیرا توسعه هر منطقه ای منوط به توسعه نیروی انسانی آن است و بقیه مباحث فرع حساب می شوند.

وی افزود: برای توسعه هر منطقه ای صاحبان فکر و اندیشه و همچنین نخبگان باید پای کار بیایند زیرا هیچکس به اندازه مردم همان منطقه به مشکلات و راهکارهای رفع آن آشنا نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.