مدیرمسئول روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه جنایات این ائتلاف وحشیانه‌ترین جنایات است، اظهار کرد: جنگنده‌های سعودی بعضی‌ وقت‌ها در طول یک روز نزدیک به ۲۵ سورتی پرواز جنگی دارند و همه مناطق یمن را بمباران می‌کنند، به گونه‌ای که دیگر کار از زیرساخت‌ها گذشته و خانه‌ها و بیمارستان‌ها را تخریب می‌کنند.

شریعتمداری که چندی پیش در روزنامه متبوع خود تیتری تحت عنوان «شلیک انصارالله به قلب ریاض، هدف بعدی دوبی» زده بود و با توقیف دو روزه کیهان مواجه شده بود، گفت: کودکان یمنی به وبا مبتلا شده‌اند و گرسنگی در آنجا بیداد می‌کند، بنابراین یک موشک به ابوظبی اصلا کافی نیست و قطعا انصارالله هم به این نکته پی برده است.

وی تصریح کرد: قطعا ریاض و شهرهای بزرگ عربستان و پایتخت‌های کشورهای عربی که با عربستان، یمن را بمباران می‌کنند از سوی حوثی‌ها موشک‌باران خواهد شد.

شریعتمداری با اشاره به افزایش برد موشک‌های انصارالله گفت: همین که آنها توانسته‌اند این کار را کنند، قطعا مربوط به یک موشک نیست و حتما به صورت انبوه برد موشک‌های خود را افزایش داده‌اند.

مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه هدف بعدی موشک‌های یمن قطعا ریاض خواهد بود، گفت: به یقین معادلات جنگ یمن تغییرات زیادی به نفع یمن خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.