پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اینکه سکوت اصولگرایان در قبال احمدی‌نژاد تا چه حد به انتخابات ۱۴۰۰ گره خورده است، گفت: اکنون همان اصولگرایانی که زمانی احمدی‌نژاد را نایب پیغمبر می‌دانستند و همراهی‌اش هم کردند، جدا از سکوتی که در قبال رفتار او گرفته‌اند، در حال اعلام برائت از احمدی نژاد هستند. 

 

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: متاسفانه یکی از  آثار سویی که کشور از آن آسیب دید، حمایت همه‌جانبه و به هر قیمتی از احمدی نژاد بود که نشان داد جریانی که ریشه ندارد چگونه می‌تواند در زمان قدرت و بعد از آن آسیب بزند.

 

عضو فراکسیون زنان مجلس درباره هدف احمدی نژاد از رفتارهای اخیر گفت: خصلت احمدی نژاد این است که سعی دارد خود را در صدر اخبار نگه دارد. حتی در زمان ریاست جمهوری هم تبلیغات را دوست داشت. علاقه‌مند به مطرح شدن است.  حال این بار با‌ بست‌نشینی نزدیکانش در حرم شاه عبدالعظیم اتفاق افتاد.  

 

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است این رفتارها به انتخابات آتی مربوط شود، تاکید کرد: مگر احمدی‌نژاد و دوستانش تایید صلاحیت می‌شوند؟ حتی معلوم نیست تا انتخابات ۱۴۰۰ دوام بیاورد که بخواهد شرکت کند. بعید می‌دانم این جریان بتواند در انتخابات آتی حضور یابد.  گفته می‌شود که آنها پرونده‌های مالی زیادی دارند که باید به آنها رسیدگی شود.

 

نماینده مردم تهران درباره اینکه همانطور که سکوت مصلحتی اصولگرایان در قبال احمدی نژاد جایز نیست اصلاح طلبان هم نباید در برابر روحانی سکوت مصلحتی داشته باشند، گفت: اصلاح‌طلبان نه‌تنها سکوت مصلحتی نسبت به عملکرد روحانی نداشته‌اند بلکه زیادی هم منتقد بوده و بعضا از دایره نقد هم فراتر رفته‌‌اند.

 

سلحشوری اظهار کرد: روحانی با وجود اینکه عملکرد بدی نداشته اما همواره مورد نقد جریان اصلاح‌طلب قرار گرفته است. من خودم جزء منتقدان دولت روحانی هستم و هرجا که لازم باشد انتقادات خود را بیان می‌کنم و تا کنون سکوت مصلحتی نداشته‌ایم. البته ضرورت دارد تا دولت مورد حمایت قرار گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.