امید روانخواه بازیکن اسبق استقلال درباره بحث خصوصی سازی سرخابی‌ها اظهار کرد: باید واقع بینانه صحبت کنیم. ۲ تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نمی‌شوند و شاید به ارگان‌ها سپرده شوند.  

او ادامه داد: ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارند و باید فرد قابل اعتمادی این ۲ باشگاه را خریداری کند. این ۲ باشگاه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به سختی اداره می‌شوند و اراده قوی برای واگذاری این ۲ باشگاه باید وجود داشته باشد.  

روانخواه درباره اینکه سیاستمداران دوست ندارند ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند، بیان کرد: این موضوع حقیقت دارد که بعضی‌ها دوست ندارند این ۲ باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند. مسئولان ورزش مشکلات خصوصی سازی این دو باشگاه را می‌دانند، اما در جهت حل این مشکلات کاری انجام نمی‌دهند. آن‌ها یا به علت منافعشان دو باشگاه را خصوصی نمی‌کنند و یا دانش لازم را برای این کار ندارند. اگر افراد منافع خود را کنار بگذارند در آن صورت با خصوصی سازی این دو باشگاه خدماتی به جامعه ارائه می‌دهند و اهالی فوتبال را از نگرانی بیرون می‌آورند.  

بازیکن اسبق استقلال در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بعید می‌دانم که این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود و این اتفاق رخ نمی‌دهد. شاید اداره  این دو باشگاه به ارگان‌ها واگذار شود، اما به بخش خصوصی داده نمی‌شود. 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.