سید محمد علی شهیدی محلاتی امروز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه که در سرپلذهاب برگزار شد، گفت: مدیران در دوران بحران باید صبر و استقامت و اخلاق اسلامی داشته باشند. باید تلاش کنیم که بتوانیم حال کسانی را که یک شبه همه چیز خود را از دست داده اند درک کنیم.

وی افزود: در جلسه چهارشنبه هئیت دولت گزارش وضعیت مردم و دلسوزی های مهندس بازوند را به رییس جمهور ارائه خواهم کرد. اینکه در این مقطع مهندس بازوند استاندار کرمانشاه هستند یک موهبت برای مردم آسیب دیده است. مهندس بازوند از روی دلسوزی برای مردم است که به مسئولین فشار می آورد.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: زیانهای ناشی از کم کاری و قصور در زمان بحران، بیشتر از هر زمان دیگری است. گاهی یک کوتاهی ساده ممکن است به قیمت جان هموطنانمان تمام شود.

وی افزود: به عنوان نماینده ای از دولت از خدمت‌های مسئولین تشکر می کنم. باتوجه به دامنه و وسعت خسارات در منطقه، خدمات صورت گرفته فراتر از انتظار بوده است.

 شهیدی ادامه داد: مردم ما در زمان جنگ، فرزندان خود را به جبهه فرستادند و خود نیز در پشت جبهه حضور داشتند و توانستند با وجود سختی ها دشمن را خسته و درمانده کنند.

این مسئول گفت:  سه میلیون و ۳۳۰  هزار نفر از مردم کشور زیر پوشش خدمات بنیاد شهید هستند که از این میان ۲۰۰ هزار نفر اهل استان کرمانشاه اند.

وی افزود: همه ملت ایران می دانند که مردم کرمانشاه در زمان دفاع مقدس برای کشور چه فداکاری و ایثارگریهایی انجام داده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.