حسین ماهینی پس از برد تیمش برابر صنعت نفت اظهار داشت: برای سه امتیاز آمده بودیم و از دقیقه ۱ تا ۹۰ سوار بر بازی بودیم. مالیک را در اختیار داشتیم و خدا را شکر سه امتیاز را بدست آوردیم

وی در ادامه افزود: ما نه به اختلاف امتیاز کاری داریم و نه به رکوردهایی که در رسانه ها به آن اشاره می شود. ما در هر بازی به نیت برد و خوشحالی دل هوادارانمان پا به میدان می گذاریم. 

مدافع پرسپولیس درباره مشکلات مالی گفت: من در جریان این مساله نیستم. از پارسال قرار بود پول بگیریم که بحث ژوزه پیش آمد و الان هم گولچ و بن سون بحثشان پیش آمد. باور کنید کار سخت شده و همه می بینند که ما قهرمان نیم فصل شدیم. همه هم به من و سید جلال حرف می زنند و خودشان حرف نمی زنند و کارشان را می کنند.. این تیم حیف است که در مشکلات مالی دست و پا بزند. چند سال است گه خوب نتیجه می گیریم. امیدوارم راه حلی اندیشیده شود.

وی همچنین تصریح کرد: امیدوارم مشکلات حل شود. نمی دانیم چند درضد گرفته ایم. پول گرفته ایم اما نمی دانم چقدر بوده است. از پارسال هم پول می خواهیم.

ماهینی در پایان درباره اینکه گفته می شود بازیکنان شرط کرده اند برای تمدید قرارداد می بایست با آنها تمدید شود گفت: این مساله شایعه است. همه دوست دارند که در پرسپولیس بمانند. باید شرایط را عوض کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.