آس گزارش داد، داربی شهر منچستر یکشنبه شب بین دو تیم یونایتد و سیتی برگزار شد که با پیروزی شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.  شادی بازیکنان سیتی در رختکن ورزشگاه اولدترافورد به درگیری میان برخی بازیکنان و کادر فنی دو تیم ختم شد. گواردیولا برای نخستین بار درباره این قضیه صحبت کرد و گفت: ما در این جشن زیاده روی نکردیم. باور کنید. این شادی همانند پیروزی مان برابر ساتهمپتون بود که در دقیقه ۹۶ به دست آمد. ما خوشحال بودیم چون پیروز داربی شدیم. زمانی که یونایتد پیروز می شود نیز شادی می کند. زمانی که آرسنال، یونایتد را شکست می دهد نیز بازیکنانشان خوشحالی می کنند. وقتی که آرسنال سال گذشته قهرمان FA کاپ شد جشن گرفت اما کجا؟ در رختکن. در اولدترافورد برای رفتن به رختکن مهمان باید از کنار رختکن میزبان گذشت.

سرمربی سیتی در ادامه اظهار کرد: رفتار ما درست بود. ما می پریدیم چون خوشحال بودیم. مردم باید درک کنند که ما خوشحال بودیم. همه تیم های که پیروز داربی می شوند جشن می گیرند. زمانی که سرمربی بایرن مونیخ بودم پس از پیروزی خوشحالی می کردیم. در زمان حضورم در بارسلونا نیز این چنین بود.

سرمربی اسپانیایی افزود: پس از بازی بازیکنان با هم دست دادند و مشکلی میانشان وجود نداشت. برخی از آن ها با هوادارانشان جشن گرفتند که اتفاقی معمول است. سپس ما به رختکن رفتیم. من آن ها را به شادی کردن سوق دادم اما در رختکن اتفاقاتی رخ داد. هر چه بود گذشت و دوست ندارم دوباره تکرار شود.

گواردیولا در پایان گفت: زمانی که پیروز می شویم شادی می کنیم و زمان شکست رفتار مناسبی از خود نشان می دهیم. در زمان مناسب خوشحالی می کنیم به عنوان مثال در ناپل این کار را کردیم اما در رختکن.

به نوشته دیلی میل پس از پیروزی سیتی زمانی که بازیکنان در رختکن حضور داشتند ژوزه مورینیو به رختکن تیم حریف رفت تا از آن ها بخواهد آرام تر شادی کنند. ادرسون دروازه بان سیتی خود را وارد جریان کرد و با سرمربی پرتغالی بحث کرد. این دروازه بان یک بطری شیر را پرت کرد که به مورینیو برخورد کرد.

پس از این اتفاق روخو، والنسیا، راشفورد و اررا نخستین بازیکنانی بودند که به حمایت سرمربی شان پرداختند و سپس لوکاکو به آن ها اضافه شد و یک بطری پرتاب کرد که به میکل آرتتا برخورد کرد. با این اتفاق بریدگی کوچکی در ابروی بازیکن سیتی ایجاد شد. سپس درگیری بیشتر شد و نزدیک به ۳۰ نفر در آن حضور داشتند. آن ها به هم توهین کردند، همدیگر را هل دادند و اشیایی به سمت همدیگر پرتاب کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.