رضا آریایی اظهار کرد: براساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ۱۶ رکورد زمین‌لرزه در نزدیکی شهرستان نورآباد (۳۵ کیلومتری جنوب هرسین) رخ داده که بزرگترین آنها چهار ریشتر بوده است.

وی اضافه کرد: در جریان وقوع زمین‌لرزه‌های مکرر صبح امروز در شهرستان‎های دلفان و کوهدشت خوشبختانه هیچ‌گونه خسارتی گزارش نشده است.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان بیان کرد: از صبح امروز تاکنون زمین‌لرزه‌هایی در شهرستان‎های کوهدشت و نورآباد به وقوع پیوست که بیشترین آنها چهار ریشتر در شهرستان نورآباد و کمترین آن ۲.۵ ریشتر در شهرستان کوهدشت بوده است.

فرماندار دلفان از آماده‌باش اعضای ستاد مدیریت بحران در این شهرستان خبر داد.

جعفر طولابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از صبح امروز حدود ۱۶ بار زلزله در شهرستان به وقوع پیوسته که بیشترین آن با قدرت چهار ریشتر بوده است.: خوشبختانه تاکنون گزارشی در بحث خسارت احتمالی نداشته‌ایم.

طولابی بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده‌باش کامل هستند و آمادگی لازم را دارند. در بحث زلزله جلسات فراوانی با دستگاه‌های مختلف داشته‌ایم و مشکلی بابت امور بعد از وقوع زلزله نداریم.

وی گفت: نکته جالب زمین‌لرزه‌های امروز این است که خیلی در نورآباد احساس نشده‌اند و ما هم که در ادارات بودیم خیلی لرزش را احساس نکردیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.