سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور در محورهای بندرعباس-بندرلنگه و شهرستان قشم در استان هرمزگان، بارش باران گزارش شده است، همچنین در محور نقده - مهاباد در استان آذربایجان غرب نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

 

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: هم اکنون در باندجنوبی آزاد راه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، باندجنوبی آزادراه تهران-کرج در محدوده های پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است.

 

 

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به محورهای مسدود، اظهارکرد: محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی اضافه کرد: در محور هراز تونل امام زاده هاشم در استان های تهران و مازندران ازتاریخ هفتم آبان ماه تا پایان آذر به صورت ۲۴ساعته مسدود است و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز  در محدوده گردنه امام زاده هاشم انجام خواهدشد.

رحمانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.