این قتل دو سال پیش اتفاق افتاد و مأموران پلیس پیشوای ورامین در تماس تلفنی‌ای که از بیمارستان با آنها گرفته شد متوجه شدند جوانی به نام بهنام کشته‌ شده ‌است. با حضور پلیس در محل مشخص شد این فرد زمانی که به بیمارستان برده‌ شده، زخمی بوده و پزشکان نتوانستند جلوی خون‌ریزی را بگیرند و چون ضربه به شاهرگ مقتول وارد شده‌ بود، او جانش را از دست داد.  

بررسی‌های بعدی نشان داد مقتول به دست برادر دوقولویش به قتل رسیده‌ است و آنها دقایقی قبل از مرگ مقتول با هم درگیر بوده‌اند. با بازداشت متهم، او به قتل اعتراف کرد و گفت: من برادرم را دوست داشتم. ما دوقلو بودیم و با هم ارتباط خیلی خوبی داشتیم. روز حادثه به خانه برادر بزرگ‌ترم رفتم و متوجه شدم برادر دوقلویم هم آنجاست و با همسر برادر و برادرزاده‌ام دعوا می‌کند. او حرف‌های خیلی زشتی به آنها می‌زد و خیلی عصبانی بود. من در حمایت از همسر و فرزند برادرم وارد شدم و به او اعتراض کردم و گفتم چرا این‌طوری صحبت می‌کنی و اجازه نداری فحاشی کنی، اما برادرم آن‌قدر عصبانی بود که نتوانست تحمل کند و با ناراحتی و عصبانیت به سمت من حمله کرد و من را زد، من هم در دفاع از خودم او را زدم، البته باید بگویم چاقویی را که دستم بود به سمتش پرت کردم تا بترسد و عقب برود، اما چاقو با بدن برادرم برخورد کرد و باعث مرگش شد. 

با پایان گفته‌های متهم، مادر او به‌عنوان تنها ولی‌دم مورد سؤال بازپرس قرار گرفت. او گفت: از پسرم شکایتی ندارم. من یک فرزندم را از دست دادم و اگر برای این پسرم هم درخواست قصاص کنم و او کشته شود باید داغ دو فرزند را تحمل کنم، نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد. بنابراین هیچ درخواستی ندارم و گذشت کامل می‌کنم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای بررسی به دادگاه ارسال شد. روز گذشته مرد جوان در شعبه ٨ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و یک‌بار دیگر گفته‌هایش را تکرار کرد و گفت: من از کرده خودم پشیمان هستم. دوقلوها خیلی به هم علاقه دارند و من هم خیلی برادرم را دوست داشتم و نمی‌خواستم او را بکشم. من درخواست بخشش دارم. با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.