در بازار طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۵۰ ریال رشد کرد و به یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۸۰ ریال رسید که بخشی از آن ناشی از افزایش قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی بود که با رشد ۳ دلار و ۳۶ سنتی به یک هزار و ۲۶۵ دلار و ۱۵ سنت رسید.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز تغییر قیمتی نداشت و ۱۳ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال فروخته شد؛ هر نیم سکه با افزایش ۱۰ هزار ریالی ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال و ربع سکه با ۵ هزار ریال افزایش ۴ میلیون و ۱۰هزار ریال به فروش رفت.

سکه گرمی نیز امروز بدون تغییر قیمت ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال فروخته شد.

بازار ارز

در بازار ارز قیمت هر یورو با رشد ۳۰ ریالی به ۵۰ هزار و ۱۳۰ ریال رسید اما پوند انگلیس ۳۰ ریال عقبگرد داشت و ۵۷ هزار و ۱۵۰ ریال عرضه شد؛ درهم امارات نیز بدون تغییر قیمت ۱۱ هزار و ۶۴۰ ریال قیمت خورد.

در سامانه نظارت ارز (سنا) هر دلار آمریکا ۴۱ هزار و ۸۱۱ ریال، یورو ۴۹ هزار و ۸۹۸ ریال و درهم امارات ۱۱ هزار و ۴۷۴ ریال قیمت گذاری شده که بیانگر میانگین نرخ فروش ارزهای عمده در صرافی های مجاز سراسر کشور است.

امروز نرخ مبادله ای هر دلار آمریکا با ۱۰ ریال افزایش نسبت به دیروز ۳۵ هزار و ۷۶۰ ریال، هر پوند انگلیس با ۶۵ ریال افزایش ۴۷ هزار و ۸۳۰ ریال و هر یورو با ۲۰۳ ریال افزایش ۴۲ هزار و ۳۴۶ ریال تعیین شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.