بامداد امروز ۲۹ آذرماه ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور با دریافت گزارش مردمی مبنی شکار غیرمجاز پرندگان در منطقه ایزدشهر نور به محل اعزام شدند.

در ادامه علیرضا نیک پور، مامور یگان حفاظت محیط زیست نور با یک شکارچی متخلف که یک قطعه پرنده شکارکرده بود درگیر و مورد حمله متخلف قرار گرفت و از ناحیه صورت زخمی شد. علیرضا نیک پور دومین محیط بانی استان است که در کمتر از ۲۴ ساعت توسط شکارچیان متخلف زخمی شده است.

به گزارش ایسنا، شب گذشته نیز بهنام هادی نژاد، مسئول پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری در درگیری با شکارچیان متخلف از ناحیه سر، صورت و دست زخمی شد.

محیط بان بهنام هادی نژاد مسئول پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری در محدوده این پناهگاه با سه نفر متخلف شکار برخورد کرد که متاسفانه هر سه متخلف با دیدن وی به سمتش حمله ور شده و پس از درگیری و ضرب و شتم و زخمی کردن محیط بان هادی نژاد از محل  متواری شدند که هر سه متخلف شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

از این متخلفین یک قبضه اسلحه غیر مجاز نیز کشف و ضبط شد. حال عمومی محیط بان هادی نژاد نیز خوب است و جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.