حمیدرضا گرشاسبی بعد از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنها پاسخ داد.

گرشاسبی درباره صحبت‌های مسئولان کمیته تعیین وضعیت مبنی بر احتمال کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس و سقوط به لیگ دسته اول در صورت عدم پرداخت مطالبات گابریل گفت: یکی از برنامه‌های ما، ساماندهی و پرداخت مطالبات به داخلی‌ها و خارجی‌ها است. ما به همه مسائل واقف هستیم و نمی‌گذاریم هیچ مشکلی برای پرسپولیس ایجاد شود. خیال همه راحت باشد. ‌ به موقع این کارها را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر مبنی بر تزریق پول اسپانسر به باشگاه و حل مشکل تمدید قرارداد برانکو گفت: بحث برانکو، بحث پول نبود. او بر سر دستیارانش صحبت‌هایی داشت و همچنین آنالیزی داشت برای دریافتی‌های گذشته. بحث اسپانسر هم حل شده است و مشکلی در این زمینه نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ابهام در سند ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: فدراسیون فوتبال در زمان ریاست محمد دادکان، دو ساختمان برای استقلال و پرسپولیس خریداری کرد ولی هنوز سند آن را نزده است. بعید می‌دانم فدراسیون فوتبال هم بخواهد اسباب و اثاثیه ما را داخل خیابان بریزد.

گرشاسبی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر صحبت‌های جنجالی علی‌اکبر طاهری و حسین هدایتی در برنامه نود گفت: برنامه نود می‌توانست پیش از آن، ابهاماتی را از ما سؤال کند. همه چیز در باشگاه پرسپولیس شفاف است و اعداد و ارقام و حساب‌ها مشخص می‌باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.