سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آماده‌باش ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ از شب گذشته اظهار کرد: شب گذشته و به دنبال وقوع زمین‌لرزه‌ای در پایتخت شاهد تردد شبانه شهروندان پایتخت و همچنین افزایش حجم ترافیک در برخی معابر شهری بودیم که بلافاصله پس از این اتفاق نیروهای پلیس به صورت آماده‌باش در‌امدند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: پس از حضور شبانه شهروندان تهرانی در خیابان‌ها و افزایش تقاضا برای سوخت‌رسانی به خودروها شاهد افزایش غیرمتعارف ترافیک و ازدحام خودروها در جایگاه‌های پمپ بنزین بودیم و این به دلیل آن بود که در ساعات پایانی شب تعداد پمپ‌های بنزین فعال به نصف تعداد پمپ‌های موجود و تا یک سوم این پمپ‌ها تقلیل می‌یابد، لذا کاهش جایگاه‌ها و پمپ‌های فعال سوخت رسان باعث تشدید ترافیک در مقابل این جایگاه‌ها شد. 

وی افزود: همکاران ما برای کنترل این شرایط در مقابل هر جایگاه سوخت و پمپ بنزین‌های پایتخت یک تیم از پلیس راهور را مستقر کردند تا ازدحام مراجعان باعث اختلال در ترافیک و عبور و مرور نشود.

عابدی در پایان گفت: با توجه به دستورالعمل‌های سازمانی صادره همکاران ما در آماده‌باش ۱۰۰ درصد خواهند بود و تا اطلاع ثانوی خدمات ترافیکی به شهروندان را به صورت ویژه ارائه می‌دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.