امیر قلعه‌نویی پنج‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مشکی‌پوشان گفت: امیدوارم که نیم فصل دوم، نیم فاصل خوبی داشته باشیم. در حال حاضر شادابی در تیم موج می‌زند. ما تمام تمرینات‌مان را انجام دادیم و آماده بازی بسته و درگیرانه هستیم. ما تلاش می‌کنیم که سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. رضا عنایتی نیز بازیکن با اخلاقی است و امیدوارم در مربیگری همین اخلاق را داشته باشد البته ما از بازی اول‌شان تجربه بدی داریم که سبب مصدومیت قاسم حدادی‌فر شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که شما شریفات را در اوج از استقلال خط زدید، اما الان وی را جذب تیم ذوب‌آهن کردید؟ که قلعه‌نویی با قطع سوال خبرنگار، گفت: راجع به این مسائل صحبت نکنید و شما نباید دخالت کنید. خیلی از مربیان بازیکن می‌گیرند و آیا تمام بازیکنانی که به تیم‌ها رفته‌اند جواب داده‌اند؟ به هر حال نقل و انتقالات زمستانی برای همین گذاشته شده است.

وی ادامه داد: شریفات و بوحمدان کیفیت بازی‌شان به ما کمک کرد اما ایراد تیم ما جای دیگر بود که نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.

قلعه‌نویی خطاب به خبرنگار گفت: شما آمده‌اید کمک کنید یا بازیکنان‌مان را خراب کنید.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: ما فهرستی به باشگاه داده‌ایم و هرگاه سعید آذری با بازیکنان عکس گرفت و اعلام شد، همه متوجه خواهید شد. ما درصدد هستیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آینده فخرالدینی را در ذوب‌آهن چطور می‌بینید؟ گفت: من در تراکتور و استقلال با این بازیکن تجربه کاری دارم و عیارش را می‌دانم اما باز هم صددرصدی وجود ندارد که جواب بدهد اما فخرالدینی به تیم ما کمک خواهد کرد. دو پست دیگر نیز باید تقویت شود که به دلیل این که بازیکنانی که در این پست‌ها هستند روحیه‌شان تضعیف نشود، فعلا از این پست‌ها صحبتی نمی‌کنم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد شما ترجیح می‌دهید ربیع عطایا و علی حمام از تیم جدا شوند؟ افزود: ما به همه بازیکنان اعتقاد داریم، مربی زمانی به یک ارنجی می‌رسد و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند. نباید ارزیابی خودتان را نیم فصل اول بگذارید. ما چه لطمه‌هایی خوردیم و نمی‌دانستیم و بعد از بازی با فولاد به یکسری از مسائل رسیدیم. البته ممکن است که به عطایا یا حمام کم‌تر بازی برسد اما این را بگویم که ربیع عطایا یکسری ایرادهایی دارد که اگر برطرف کند یقینا در لیگ اروپا می‌تواند بازی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.