محمدمهدی زاهدی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا دلسرد شدن مردم از روحانی باعث خواهد شد که سبد رای اصولگرایان در ١٤٠٠تغییر کند یا این جمعیت ناراضی تبدیل به منتقدان نظام خواهند شد، به خبرنگار نامه نیوز گفت: بالاخره در زمان انتخابات اقای روحانی قول هایی دادند که بعد از انتخابات ممکن است به وعده هایش عمل نکرده باشد و کسانی که رای دادند دلخور می شوند که چرا این قول داده شده اما به آن عمل نشده است، این ربطی به اینکه مردم مقابل نظام بایستند ندارد.

وی اظهار داشت: از کسانی که به روحانی رای دادند درخواست دارم که فرصت بیشتری را به روحانی بدهند، از نظر سیاسی بنده به آقای روحانی رای ندادم اما چون منتخب مردم است لذا ما به این رای مردم بها می دهیم و سعی می کنیم از دولت حمایت کنیم که دولت زمین نخورد.

زاهدی بیان کرد: هنوز از دولت جدید ٥ الی ٦ماه نگذشته است و زمان بیشتری لازم است که دولت روی ریل بهتری بیفتد.

وزیر علوم در دولت احمدی نژاد بیان کرد: اینکه برخی می گویند ممکن است مردم سرخورده شوند و در ١٤٠٠پای صندوق نیایند تحلیل درستی نیست چراکه مردم ایران هر موقع احساس کرده اند که حضورشان در پای صندوق رای برای تثبیت نظام و انقلاب و مقابله با جریان استکباری لازم است به صحنه امده اند و این جدای از بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی است .

وی در مورد اینکه تا چه اندازه امیدوارید این رای به سبد اصولگرایان برود گفت:رمن سند انقلاب و نظام برایم مهم است و سبد رای این طیف و ان طیف برایم مهم نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.