اسلاویشا ایوانوویچ بدلکار سینمای هالیوود درخصوص اولین تجربه حضور خود در تهران گفت: وقتی سوار هواپیما بودم و به تهران نزدیک شدیم از حجم زیاد منازل مسکونی و آپارتمان ها شوکه شدم زیرا اصلاً انتظار نداشتم با شهری بزرگ و پر از ساختمان روبرو شوم.

او در ادامه افزود: تهران تلفیقی از مدرنیته و سنت است و همین من را یاد مسکو می اندازند. از نظر من تهران شهر بسیار بزرگ و البته کمی شلوغ است که این شلوغی هم به واسطه فعالیت زیاد و مشاغل فراوان آن است. من با دوستم ارشا اقدسی به باشگاه ورزشی رفتم و حتی از لحاظ امکانات ورزشی هم سطح بالایی در تهران وجود دارد.

بدلکار فیلم "جهان زیرزمین" تصویرسازی برخی شبکه های خارجی در مورد تهران را تقلبی خواند و تاکید کرد: رسانه‌هایی مانند بی بی سی تصویری نادرست از تهران تعریف می کنند که امر باعث شده تا برخی تصور کنند که تهران کویری برهوت است در صورتی که این دورغی بیش نیست چون تهران بسیار شهر زیبایی است.

وی در همین راستا تصریح کرد: بی بی سی همیشه دروغ گفته و همچنان دروغگو است. اگر در اخبار بی بی سی بگویند هم اکنون شب است تا خودم نبینم باور نمی‌کنم زیرا آنها همیشه به مردم جهان دروغ گفته‌اند.

بدلکار فیلم "سه روز تا مرگ" با تمجید از مهمان نوازی ایرانی‌ها ادامه داد: در این شبکه ها می گویند ایران خطرناک است اما وقتی من از نزدیک ایرانی‌ها مثل ارشا اقدسی را می بینم متوجه می‌شوم که این کاملاً نادرست است زیرا طی این مدت هیچ چیز جز دوستی و مهربانی از ایرانی ها ندیده ام. البته این دروغ‌ها قبلاً در مورد مردم صربستان هم وجود داشت اما هیچکس آن را باور نکرد زیرا دست بی بی سی رو شده است.

ایوانوویچ با اشاره به همکاری خود در سینمای ایران خاطرنشان کرد: قرار است به زودی به همراه ارشا اقدسی در ایران فیلمی را آماده کنیم. این فیلم، سینمایی بوده و من به همراه تیمم برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده ام. طبیعتاً ژانر این اثر اکشن بوده و می‌خواهیم اتفاقی ویژه را رقم بزنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.