ارژنگ امیرفضلی بازیگر آثار طنز سینمایی و تلویزیونی در این باره نوشت: «همان کاری که حدود بیست سال پیش هنرمندی در رادیو با علی تابش کرد و روح او را شکست و خیلی‌ها نفهمیدند، امروز هنرمند دیگری همان کار را در تلویزیون با ناصر ملک‌مطیعی کرد و باز خیلی‌ها نفهمیدند. چقدر عجیب و جالب که همه چیز مثل آن روزها تکرار شد. 

ایرادی به مسئولان سازمان نیست. ایراد بر دوستان وارد است که برای خودنمایی و خاص نشان دادن خودشان دل نازک این کهن مردان را می‌شکنند وگرنه حریم و قانون تلویزیون را که سال‌هاست می‌دانیم و مشخص است. خصوصا برای ما دست اندرکاران. اصلا این همه رسانه در فضای مجازی است که می‌توانستید آنجا برای ایشان برنامه درست کنید و از ایشان یاد کنید، چرا آنجاها نبردید؟ 

یعنی می‌خواستید بگید آقای ملک مطیعی رو من داشتم می‌آوردم تلویزیون و سازمان صدا و سیما نگذاشت؟ من به‌فکر بودم و خاص هستم و بقیه نه!؟ من این قدرت را داشتم و دست‌های پشت پرده نگذاشتند؟ من سلطان عصر حاضرم؟ من پدر خوانده‌ام؟

به چه قیمتی؟ به قیمت شکستن دل؟ به قیمت ناراحت کردن یک قلب کهن؟ هنرمند دوست دارد دیده شود ولی امان و داد از روزی که هنرمند بخواهد پادشاه شود.

جناب ملک‌مطیعی بزرگ من از شما معذرت میخواهم و ببخشید از این ناراحتی که برای شخص شخیص شما پیش آوردند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.