او چند روز پیش بر پایه یک اکانت جعلی در توییتر، شهیندخت مولاوردی را متهم به دفاع از روابط نامشروع کرده بود؛ بعد از این ادعا و پاسخ مشاور رئیس‌جمهور، حتی حاضر به عذرخواهی و جبران اشتباه نشد و حالا در اظهارنظری جدید، با الاغ‌خواندن عده‌ای از افراد مرتبط با فعالیت‌های اجتماعی و قضائی، در سخنانی اعلام می‌کند دبیر پیشین مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، یعنی مظفر الوندی که به‌تازگی بازنشسته شده و همچنین  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری تهران و همین‌طور آموزش‌و‌پرورش، در حال اجراکردن سند ٢٠٣٠ هستند. او مدعی شد قرار است آموزش جنسی در مهدکودک‌ها اجباری شود و گفته نگران ذهن کودکانی است که می‌خواهند تجاوز و اچ‌آی‌وی را به آنها آموزش دهند. 

پس از انتشار صحبت‌های رحیم‌پور ازغدی که اول دی از شبکه اول سیما پخش شده، وزارت آموزش‌و‌پرورش در جوابیه‌ای ضمن رد ادعای اجرای سند ٢٠٣٠ با این تیتر که از کلی‌گویی و تهمت به فرهنگیان بپرهیزید، عنوان می‌کند: «آموزش‌وپرورش در سال‌ها و ماه‌های اخیر به شکلی جدی و با برنامه‌ریزی‌های متراکم، در پی عملیاتی‌کردن سند تحول بنیادین است و این سند به موضوع اصلی بسیاری از نشست‌ها و جلسات مدیران ارشد با بدنه آموزش‌و‌پرورش تبدیل شده است. با این وجود و با توجه به محو کامل سند ۲۰۳۰ از عرصه برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت کشور، مشخص نیست به چه دلیل برخی افراد هرازگاهی اصرار دارند چراغ آن را روشن کرده و بر مبنای آن به نهادهای فرهنگی و قانونی کشور و پرسنل خدوم آن افترا ببندند. اخیرا نیز ادعایی از همین جنس و از سوی آقای حسن رحیم‌پورازغدی مبنی بر وجود «کارگاه‌های تقویت جنسی و آموزش همجنس‌گرایی!» مطرح شده بود که مصداقی برای آن یافت نشد؛ در نتیجه، شایسته است این افراد سخنان و اظهارات خود را تصحیح نمایند». ‌در بخش دیگری از جوابیه وزارت آموزش‌وپرورش آمده است: «سند ۲۰۳۰ گذشته از اینکه دستمایه سوءاستفاده‌های سیاسی برخی گروه‌ها و افراد برای حمله به دولت شد، رسما پس از دستور صریح رهبر معظم انقلاب از دستور کار آموزش‌و‌پرورش خارج شد و پرونده آن «ملغی» گردید. در نتیجه در هیچ مرکز اداری و آموزشی رسمی کشور، مفاد و موارد مندرج در این سند در دستور کار نیست و تلاش برای زنده‌کردن نام آن از سوی برخی افراد را می‌توان اقدامی بی‌مورد و نقض غرض قلمداد کرد». 

مظفر الوندی، دبیر سابق مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، نیز جوابیه‌ای را در کانال شخصی خود منتشر کرد. در بخش‌هایی از این جوابیه خطاب به رحیم‌پور ‌ازغدی آمده است: «از عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی انتظار داشتم به‌جای لفظ توهین‌آمیز الاغ، کلمات اخلاقی‌تری بشنویم... من به‌عنوان یک مدافع حقوق کودک، ضمن اینکه به مبانی قوی دینی در باب کودکان اعتقاد دارم؛ ولی به تعصبات کور و دگم بعضی از دین‌مداران به‌ظاهر دلسوز  وقعی نمی‌نهم و درخصوص ضرورت تربیت جنسی کودکان با قواعد و مقررات تخصصی ایمان دارم. اگر کودکان ما آگاه شوند که در مقابل شیاطین از خود محافظت کنند، باید این رسالت را ما و شما به نحو شایسته انجام دهیم».

ادعاهای ازغدی البته به همین‌جا ختم نشد. او همچنین در گفته‌های خود درباره کتابی صحبت کرد و مدعی شد یک خانم آمریکایی - یهودی درباره آموزش مسائل جنسی منتشر کرده و در ایران هم ترجمه شده که به ترویج همجنس‌گرایی و آموزش مسائل جنسی به کودکان می‌پردازد. پیگیری خبرنگار «شرق» درباره چنین کتابی و انتشارش در ایران، به نتیجه نرسید؛ اما ما را به کتابی که از سوی استادان دانشگاهی تشویق‌شده و نویسنده آن نیز ایرانی است، رساند. کتاب «من همه را دوست دارم، اما...» که نویسنده آن دکتر شهین علیایی‌زند است که اولین و تنها مرکز آموزش و پیشگیری از آزارجنسی را در ایران با هزینه شخصی بنا نهاده و در کتاب بدون نام‌بردن از مسائل جنسی، صرفا به کودکان در جملاتی ساده می‌گوید ما همه را دوست داریم اما به تنهایی به خانه کسی نمی‌رویم و از حریم خصوصی خود محافظت می‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.