سرهنگ محمد رستمی گفت: تیم ویژه مقابله با تیراندازی غیر نظامی پلیس امنیت عمومی از مدت‌ها قبل کار خود را در کرمانشاه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه پس از فعال شدن این تیم میزان وقوع تیر اندازی‌های غیر نظامی در سطح استان کاهش چشم‌گیری داشته است، تصریح کرد: افرادی که در سطح استان کرمانشاه اقدام به تیر اندازی غیر نظامی می‌کنند به سرعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تاکید کرد: از تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی خود به منظور مقابله با بر هم زنندگان امنیت عمومی استفاده خواهیم کرد.

رستمی با بیان اینکه آمار وقوع تیراندازی غیر نظامی در استان کرمانشاه روبه کاهش است، اظهار کرد: میزان وقوع تیر اندازی‌های غیرنظامی در آذر ماه نسبت به ماه گذشته ۶۰ درصد و در سال جاری نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به خطرات نگهداری و حمل سلاح توسط افراد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد موضوع را با پلیس در میان گذارند.

رئیس پلیس امنیت عمومی همچنین با بیان اینکه نگهداری از سلاح گرم بدون مجوز جرم محسوب می‌شود، از دارندگان سلاح خواست که سلاح خود را به پلیس تحویل دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.