علی محمد رحمانی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی در حال واردات تخم مرغ به کشور است و امیدواریم با این واردات شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در بازار باشیم.

 

وی افزود: در حال حاضر با توجه به این‌که قیمت تخم مرغ بسیار گران است، مردم تخم مرغ خریداری نکنند و زمانی که قیمت‌ها کاهش پیدا کرد نسبت به خرید تخم مرغ اقدام کنند.

 

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان تصریح کرد: اگر مردم تخم مرغ گران خریداری نکنند قیمت این محصول خود به خود کاهش پیدا می‌کند و آن زمان مردم می‌توانند تخم مرغ را با قیمت مناسب در بازار تهیه کنند.

 

رحمانی زاده عنوان کرد: وقتی که عرضه کم و تقاضا برای یک محصول زیاد باشد، شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم و این مساله نه فقط برای تخم مرغ، بلکه برای همه محصولات است.

 

وی گفت: در هر بخشی بحث حضور دلالان در گرانی محصولات مطرح است و نمی‌توان نقش دلالان را در گرانی ندید زیرا دلالان همیشه در بازار حضور دارند و مشکلاتی را در بحث قیمت محصولات ایجاد می‌کنند.

 

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از علل گرانی تخم مرغ در بازار حضور دلالان و جو روانی به وجود آمده در این زمینه است که تخم مرغ در بازار کم شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.