امیررضا واعظ آشتیانی گفت: برخی مدیران فکر می کنند اگر دکمه آخر پیراهن خود را ببندند همه مشکلات کشور حل می شود به جای انداختن دکمه آخر پیراهنشان به این سمت بروند که کارآمدی خود و تیمشان را بیشتر کنند.

اهم اظهارات واعظ آشتیانی به شرح زیر است:

* وقتی نیروی اصلاح طلبی می گوید ما بعید نیست از عارف هم عبور کنیم؛ وقتی از عارف عبور می کنند یعنی می خواهند از روحانی هم عبور کنند. علاوه براین آنها معتقدند که رای روحانی متعلق به آنها بوده است در حالیکه بخشی از رای روحانی به آنها تعلق داشته و اینگونه نبوده است که روحانی را وام دار خود بدانند. به این دلیل که از دولت به صورت سینه چاک حمایت کردند همین سینه چاک حمایت کردنشان امروز به بلای جانشان تبدیل شده و مردم از آنها انتظار دارند چون معتقدند که آنها مدعی شده اند.

*بحث هایی که اخیرا مطرح شده که اصولگرایان باید در قبال عملکرد احمدی نژاد پاسخگو باشند این همان موضوع فرار رو به جلوی اصلاح طلبان است تا کسی از آنها نپرسد که در اتفاقات ۸۸ یا در دوران اصلاحات از کارهایی که انجام دادید تبری جسته اید یا نه.

* احمدی نژاد بارها گفته بود که من اصولگرا نیستم و وام‌دار کسی نیستم. من هم می گویم درست گفته است چون احمدی نژاد خود تلاش کرد و طیفی که حامی او بود تلاش کردند تا او رئیس جمهور شود. اصلا بحث اینکه اصولگرا بخواهند احمدی نژاد را بالا بیاورند نبود. دو گروه اصولگرایان بودند که عده ای پشت آقای قالیباف قرار گرفتند و گروه دیگر هم از آقای لاریجانی حمایت کردند. پس هیچ طیفی از اصولگرایان از احمدی نژاد حمایت نکردند، اینها کدام اصولگرا را می گویند؟ اگر یک اقلیت از جامعه بزرگ اصولگرایی از احمدی نژاد حمایت کردند دلالت بر کل اصولگرایان نمی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.