حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: متاسفانه خبر دروغ افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان موجب تشویش اذهان عمومی شد و جایگاه مجلس زیر سوال رفت. باید ریشه این جعل پیدا و بررسی شود.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به انتشار اخباری درباره اعتبارات سپاه و نیروهای مسلح گفت: این موضوعات باید شفاف مطرح شود. در مورد افزایش قیمت بنزین و واقعی سازی قیمت‌ها در لایحه بودجه هم باید تدبیری شود که این نگرانی‌ها برطرف شود.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: در مورد خبر افزایش حقوق نمایندگان که به صورت کذب مطرح شد، حتما پیگیری ها انجام می شود و در این زمینه با نمایندگان کمیسیون تلفیق هم صحبت کردیم تا از افزایش درآمدهای بالا جلوگیری شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچین گفت در مورد بنزین و یارانه هم ابعاد موضوع بررسی و ملاحظات در نظر گرفته می شود و اگر کمیسیون تلفیق این موارد را تصویب کند به معنای مصوبه مجلس نیست نهایتا باید در صحن علنی تعیین تکلیف شود و در حال حاضر نگرانی وجود ندارد. رسانه‌ها هم در انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.